Garancije i reklamacije
Ukoliko ste nezadovoljni proizvodom ili proizvod ima određene tehničke nedostatke, moguće je izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda.
Sve primjedbe za proizvod potrebno je prijaviti u roku od 8 radnih dana od kupovine proizvoda. Povrat ili zamjena proizvoda je moguća isključivo uz posjedovanje fiskalnog računa i originalnog pakovanje proizvoda.
Ne uvažava se pravo na reklamaciju u slučaju kad je proizvod:
- oštećen nestručnim rukovanjem ili upotrebom
- evidentno korišten
- oštećen mehanički fizičkim putem.
Prodavac odgovara i za pravne nedostatke prodane robe i dužan je štititi Kupca.
Od prava i zahtjeva trečih lica kojima bi njegovo pravo bilo isključeno ili Suženo.
U slučaju da Kupac nije zadovoljan sa kupljenim proizvodom, ima mogučnost zamjene artikla ili zahtjeva da se izvrši opravka proizvoda.
Ukoliko je opravka jednostavna i neće uzorokovati dodatne izmjene na proizvodu, onda je Prodavac dužan izvršiti opravku.
Prilikom povrata artikla za zamjenu Kupac je dužan dostaviti fiskalni račun i kompletnu ambalažu proizvoda.
Kupac je dužan sačuvati ambalažu proizvoda u periodu do 2 mjeseca.
Ukoliko Kupac želi izvršiti povrat proizvoda koji pri tome nema fizička oštečenja, tehnički nedostatak izazvan proizvodjačem i nema nedostatak izazvan nestručnim rukovanjem onda je potrebno da proizvod nema tragove korištenja ili oštečenja.
Za proizvode kupljene u jednoj od naših prodavnica, potrebno da se reklamacija ili povrat prijavi na mjestu kupovine proizvoda usmeno ili u pisanom obliku.
Ukoliko je proizvod poručen online, odnosno dostavom na adresu putem brze pošte, pošiljku je potrebno provjeriti prilikom preuzimanja. U slučaju kada je na pakovanju primjetno fizičko oštećenje, kupac nije dužan preuzeti proizvod, te je potrebno poslati nam poruku, a mi odmah šaljemo novi proizvod.
Postupak povrata proizvoda je slijedeći:
- Potrebno je putem e-maila info@electronic.ba ili Viber broja 061 840 845 dostaviti detaljno opisanu primjedbu na proizvod, kao i datum kupovine.
- U slučaju da je proizvod fizički oštećen, potrebno je dostaviti i slike oštećenja.
- Po zaprimanju primjedbe, brza pošta na Vašoj adresi preuzima proizvod.
- U slučaju povrata proizvoda koji nema oštećenja i tehničkih nedostataka, trošak dostave proizvoda snosi kupac.
- Tehničkim nedostacima proizvoda se ne smatraju oni nedostaci (mogućnosti) samog proizvoda, a koji nisu navedeni na pakovanju proizvoda kao njegov opis. Preciznije, ukoliko proizvod nema određenu tehničku karakteristiku, a što je kupac mogao znati prije same kupovine proizvoda, onda se takav povrat ne smatra kao tehnički nedostatak nego nezadovoljstvo sa proizvodom. U takvom slučaju, vrši se povrat novca, a kupac je dužan snositi trošak dostave proizvoda u prodavnicu. Kao dokaz, odnosno tehnički opis proizvoda smatra se opis sa pakovanja proizvoda, opis na našem online shopu, kao i detalji konverzacije na kanalu putem kojeg je dogovorena prodaja (npr. Viber, email, OLX, Live chat i slično).
- Nakon što proizvod pristigne u prodavnicu, utvrđuje se stanje proizvoda, kao i mogućnost otklanjanja kvara odnosno nedostatka.
- U slučaju kada nije moguće vratiti proizvod u fabričko stanje, vrši se zamjena za novi proizvod. Ukoliko u datom trenutku nemamo na stanju takav proizvod, vrši se povrat novca.
- Povrat novca se vrši unutar 2 do 3 radna dana od trenutka kada je utvrđeno stanje proizvoda, a najkasnije 15 radnih dana od trenutka prijema reklamacije. Duži vremenski rok povrata novca dešava se isključivo u slučajevima kada je proizvod poslan putem brze pošte, odnosno kada kupac proizvod plati prilikom preuzimanja proizvoda, te se čeka da kurir nakon izvršene dostave proizvoda kupcu, dostavi novac za proizvod u prodavnicu.
Kako bi povećali zadovoljstvo naših cijenjenih kupaca i na obostrano zadovoljstvo održali dugoročne odnose, kontinuirano se trudimo uvažiti sve reklamacije u korist naših kupaca.